ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چشم زخم راست است و افسون راست ، و جادوگرى حق است و فال نیک درست و فال بد نه راست ، و بیمارى از یکى به دیگرى نرسد و بوى خوش بیمارى را بهبود دهد ، و عسل درمان بود . و سوارى و نگریستن به سبزه درمان بیمارى . [نهج البلاغه]

ححه السلام دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن تسلیت وفات آیت الله شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عمر وی را بابرکت توصیف کرد وگفت: آیت الله شاهرودی ولایت مدار و یاور رهبر معظم انقلاب بود که با وفاتش ضایعه ای برای نظام ایجاد شد.

امام جمعه جعفریه هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت و افزود: اگر نسبت سواد در قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنیم به این نتیجه میرسیم که با ایجاد سازمان نهضت سوادآموزی بسیاری از افرادی که بیسواد بودند و از نعمت سواد برخوردار نبودند توانستند از این نعمت برخورداد شوند.

وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات آموزش و پرورش منطقه جعفرآباد در زمینه جذب سوادآموزان ابراز امیدواری کرد تا در آینده ای نزدیک جشن ریشه کنی بی سوادی در بخش جعفرآباد گرفته شود.

خطیب جمعه جعفریه در ادامه 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت توصیف کرد و گفت: در فتنه 88 دشمنان نظام با هدف بر اندازی به صحنه آمدند که مردم با بصیرت در روز 9 دی به صحنه وارد شدند و بینی دشمنان و هنجار شکنان را به خاک مالیدند.

حجه الاسلام دهقانی نهادینه شدن نظام سیاسی رهبری دینی و نقش ثبات دهنده ارزش های دینی را از جمله عوامل پیروزی مردم بر فتنه گران عنوان کرد و گفت: مردم به رشد سیاسی مطلوب رسیده بودند و توانستند دست بیگانگان را از نظام جمهوری اسلامی قطع کنند.

امام جمعه جعفریه در پایان با اشاره به سفر پنهانی ترامپ به عراق، این سفر پنهانی را برای رئیس جمهور یک کشور به اصطلاح ابرقدرت ناشایست دانست و افزود: رئیس جمهور آمریکا با سفر دزدانه خود به یک کشور مستقل مورد غضب مسئولان کشور عراق قرار گرفت و این خود تحقیری برای وی بود.



کلمات کلیدی :