ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از ستم بپرهیزید که دلهایتان را ویران می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

شب یلدا فرصتی برای صله رحم است
نویسنده : جعفریه
تاریخ : 97/9/30:: 2:56 عصر

حجه السلام والمسلمین دهقانی، با اشاره به استقبال با شکوه مردمی از یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بخش جعفرآباد، از مجریان این مراسم تقدیر کرد و گفت: با حضور شما مردم شریف یادواره شهدای بخش جعفرآباد همزمان با شب وفات حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد که در مقایسه با دیگر مراسمات بسیار باشکوهتر و پربارتر اجرا شد که ناشی از ارادت مردم بخش به شهداء است.

 امام جمعه جعفریه شب یلدا را فرصتی برای دورهم نشینی و صله رحم دانست و گفت: سعی کنیم در این گونه شب نشینی ها حرمت های شرعی رعایت شود و از گناه نیز پرهیز گردد.

امام جمعه جعفریه با اشاره به بارندگی های اخیر نسبت به شکرگذاری از خداوند تأکید کرد و گفت: اگر رعایت حدود الهی را کنیم خداوند هم برکت را بر ما نازل می کند ولی اگر خدای ناکرده به گناه روی آوریم خداوند نیز از برکت خود مارا محروم خواهد کرد.

خطیب جمعه جعفریه با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، نا امید کردن مردم را از نقشه های دشمنان کشور دانست و گفت: علیرغم فشارهای اقتصادی نظامی ، فرهنگی دشمنان ملت ایران به موفقیت های بزرگی دست یافته اند و نقش غیر قابل انکاری در مسائل جهانی دارد.

حجه الاسلام دهقانی افزود: در برخی کشورهای اروپایی اعتراضات گسترده مردمی نسبت به سیاست های مسئولین انجام شده و در این اعتراضات الگوی انقلاب اسلامی دیده میشود.

 



کلمات کلیدی :