ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرگاه [بذر] دوستی رویید، کمک رساندن به یکدیگر و پشتیبانی از یکدیگر، واجب می گردد . [امام علی علیه السلام]

حجه السلام پورسعادتی، ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری، ابراز امیدواری کرد تا این روز به نحو احسن گرامی داشته شود

خطیب موقت جعفریه همچنین ضمن تسلیت وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، قم را مدیون همسایگی این بانوی بزرگوار توصیف کرد و گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله به روایات اهل بیت عصمت و طهارت شیعیان را شفاعت خواهد کرد و برکتی برای شهر قم خواهد بود.

حجه السلام دهقانی افزود: در شب وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله مجلس بزرگداشت وفات این بانوی بزرگوار و نیز یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم در محل مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام برگزار خواهد شد و مردم ولایت مدار با حضور خود شکوه این مجلس را هر چه باشکوهتر خواهند کرد.

امام جمعه موقت جعفریه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح، وحدت حوزه و دانشگاه را سبب پیشرفت مادی و معنوی جامعه عنوان کرد و گفت: اگر علم و دانش با بصیرت و معنویت همراه باشد جامعه ای پیشرفته همراه با رعایت حقوق فردی خواهیم داشت ولی اگر حوزه و دانشگاه وحدت کلمه نداشته باشند سبب آسیب رسیدن به جامعه و ایجاد مشکلات اجتماعی خواهد شد.

خطیب موقت جعفریه در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمعه خانواده شهداء، دشمنان را هر لحظه در کمین ضربه زدن به نظام و مردم توصیف کرد و گفت: دشمنان قسم خورده ایران هر زمان با نقشه و رفتار متفاوت ظاهر می شوند و لازم است که همیشه آماده فریب های دشمنان باشیم.

حجه السلام دهقانی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران، ایجاد اختلال در حوزه اقتصادی را از جمله نقشه های دشمنان توصیف کرد و افزود: دشمنان ایران علاوه بر اختلال در اقتصاد کشور با ایجاد جَو روانی سعی دارند ذهن مردم را نسبت به نظام مشوش کنند و با حمایت از برنامه های تروریستی به صورت عملی به این مبارزات جامه عمل می پوشانند.

امام جمعه موقت جعفریه در ادامه قدرت علمی و بازدارندگی های نظامی را در مقابل نقشه های دشمنان ارزیابی کرد و افزود: قدرت علمی، هسته ای و موشکی و نفوذ منطقه ای از جمله راهکارهای مقابله با دشمنان است و هیچ گاه نخواهند توانست ضربه ای به نظام و ولایت بزنند.

 



کلمات کلیدی :