ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

بر دانشمند است که به آنچه می داند عمل کند . سپس به فراگیری آنچه نمی داند روی آورد . [امام علی علیه السلام]

 

حجه الاسلام والمسلمین دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن تبریک سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها، ورود این بانوی گرامی به شهر قم را مایه رحمت و برکت توصیف کرد و گفت: بسیاری از خیرات و برکات بخش جعفرآباد به برکت عبور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از مسیر این بخش است و مایه افتخار ما این است که در همسایگی بانوی کرامت هستیم و از فضیلت های آن برخوردار می شویم.

امام جمعه جعفریه همچنین ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، گفت: نماینده انقلابی مجلس باید رفتار این شهید را الگوی خود قرار دهد و با ایستادگی در مقابل استکبار از مردم و نظام دفاع کند.

خطیب جمعه جعفریه در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام و میهمانان شرکت کننده در همایش وحدت اسلامی در روز میلاد پیامبر اکرم(ص)، تنها راه مقابله با استکبار و زورگویی های ظالمان را تقویت جریان مقاومت عنوان کرد و گفت: توطئه استکبار در سوریه و عراق با تقویت مقاومت به شکست انجامید و امیدواریم به زودی در یمن هم شاهد شکست استکبار و همپیمانانش باشیم.

وی افزود: منافع استکبار در حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه است و   شکست این رژیم از مقاومت فلسطین در 2 روز نشان از شکنندگی این رژیم دارد و با تقویت محور مقاومت به زودی شاهد نابودی اشغالگران صهیونیستی خواهیم بود.

حجه الاسلام دهقانی تسلط بر معادن نفتی منطقه را از جمله دلایل حمایت استکبار از غذه سرطانی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: آمریکا و غرب از بیداری مسلمانان و فراگیر شدن مقاومت در منطقه احساس خطر می کنند و برای رسیدن به این مقاصد در پی عادی کردن روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشور های منطقه هستند تا ضمن تسلط بر منطقه از بیداری مردمی جلوگیری کنند.

 



کلمات کلیدی :