ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشمند بر عابد هفتاد درجه برتری داده شده است که میان هر دو درجه به اندازه میان آسمان و زمین است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

حجه السلام پورسعادتی، امام جمعه موقت جعفریه ضمن تبریک هفته بسیج، امنیت امروز کشور را مدیون بسیج دانست و گفت: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل با آینده نگری با هدف تقویت و نگهبانی از انقلاب کاشت و از زمان تشکیل، همواره در خدمت نظام و کشور بوده است.

وی افزود: سازمان بسیج در زمان جنگ تحمیلی وظیفه دفاع و در زمان سازندگی در محرومیت زدایی کشور مشارکت داشته و همچنان در همه عرصه های ملی پیشرو بوده است.

حجه الاسلام پورسعادتی ادامه داد: ملت های دیگر منطقه هم از شجره طیبه بسیج بهره مند شدند و سازمان هایی مثل حشد الشعبی، انصار الله و حماس با الگو گرفتن از سازمان بسیج توانستند بر دشمنان غلبه کنند.

امام جمعه موقت جعفریه ولایت پذیری و اخلاص بسیج را از مهمترین مشخصه های بسیج توصیف کرد و افزود: قدرت و گستره بسیج امروز سراسر منطقه را در بر گرفته و از قدرتی شکست ناپذیر برخوردار شده است.

حجه الاسلام پورسعادتی در ادامه سفر رئیس جمهور عراق به کشورمان را شکستی برای آمریکا عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی به دنبال منزوی کردن کشورمان در منطقه و جهان بود که با سفر برهم صالح، رئیس جمهور عراق به کشورمان مشخص شد که نقشه های دشمنان بر آب شده و نمی توانند به اهداف خود برسند.

خطیب جمعه جعفریه همچنین با اشاره به تعلل کشورهای اروپایی در اجرای قرارداد موسوم به برجام، عدم انجام تعهداد از طرف اروپایی ها را غیر قابل قبول دانست و گفت: با روشن شدن نقش اروپا در سرگرم کردن کشورمان در موضوع یمن بایستی دولت محترم به تدابیر رهبر معظم عمل کرده و بیش از این معطل اروپایی ها نماند.

حجه الاسلام پورسعادتی در پایان با اشاره به بحران یمن، تجاوز به یمن را از جمله مصیبت بارترین مسائل منطقه توصیف کرد و گفت: استکبار و دجالان تاریخ با پول و امکانات مسلمانان بر علیه خود آنان استفاده کرده و مردم مظلوم و بیگناه یمن را به خاک و خون می کشند.



کلمات کلیدی :