ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]

حجه الاسلام پورسعادتی، امام جمعه موقت جعفریه ضمن محکوم کردن کشتار مردم مظلوم یمن، این عمل را ننگی برای سردمداران حوق بشر دانست و گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر که برای حیوانات حقوقی قائل هستند و بری یک حیوان به دروغ فریاد ها بر می آورند ولی برای به خاک و خون کشیده شدن هزاران زن و کودک بی گناه یمن هیچ صدایی شنیده نمی شود .

خطیب موقت جعفریه افزود: کشتار مردم بی گناه یمن لکه ننگی بر پیشانی سردمداران زر و زور خواهد ماند و تاریخ این ننگ را به نام قرن 21 ثبت خواهد کرد.

حجه الاسلام پورسعادتی 13 آبان امسال را روز شکست تحریم های آمریکا علیه کشورمان توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی با فریاد های رسانه ای سعی در ایجاد جو روانی تحریم علیه کشورمان داشت که با خبر افول آمریکا، صدای شکستن تحریم ها در جهان بلند شد.

وی ادامه داد: سیاست های استکباری آمریکا سبب افول آن شده و  استقامت ملت مبارز ایران در برابر تحریم ها باعث شده که این حربه دشمنان با شکست مواجه شود و به قول امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خطیب موقت افزود: آمریکا دیگر آن هیمنه قبلی را ندارد و قدرت پوشالی آن در جهان شکسته شده است.



کلمات کلیدی :