ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر که خود رأى گردید به هلاکت رسید ، و هر که با مردمان رأى بر انداخت خود را در خرد آنان شریک ساخت . [نهج البلاغه]

حجه الاسلام والمسلمین دهقانی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام جعفریه نعمت زیارت عتبات عالیات را نعمتی از جانب خداوند برای انسان ها دانست و گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین در دنیا بی نظیر است و هیچ دولتی نمی تواند ادعا کند که می تواند همایشی مثل اربعین ساماندهی کند.

وی افزود: همایش حجاج در مکه علی رغم اینکه تمام امکانات دولت ها برای اجرای آن وارد می شود ولی با اینحال توان اجرای نزدیک به همایش بزرگ اربعین را ندارند و این لطف خداوند است که شامل حال ملت های مسلمان شده است.

خطیب جمعه جعفریه ضمن تقدیر از ملت و دولت کشور عراق در پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت: امیدورایم ملت ایران هم از زائران حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضاعلیه السلام که از کشورهای همسایه آمده اند را به خوبی پذیرایی کنند.

امام جمعه جعفریه رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم(ص) را تسلیت گفت و ادامه داد: در این روزهای پایانی صفر، حق رسول خدا(ص) ، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا علیه السلام را به خوبی ادا کنیم و حرمت ایام شهادت این بزرگواران را به خوبی ادا نماییم.

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه روز 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار توصیف کرد و افزود: خداوند دشمنان اسلام را از نادانان قرار داده و اینکه آمریکا قصد دارد دور جدید تحریم های خود را از روز 13آبان انجام دهد از نادانی اوست چرا که این روز، نماد استکبار ستیزی بوده و ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان پاسخ قاطعی به سران استکبار خواهند داد.

وی افزود: کسانی که در راهپیمایی ضد استکباری شرکت می کنند این کار را با هدف عبادت انجام دهند چرا که مبارزه با ظلم و استکبار ثوابی بسیار دارد.

امام جمعه جعفریه ادامه داد: آمریکا خود به این نتیجه رسیده است که تحریم ملت ایران بی ثمر است و مردم هم این موضوع را حضور پرشکوه در راهپیمایی در کنار دانش آموزان اثبات خواهند کرد.



کلمات کلیدی :