ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است . [امام علی علیه السلام]

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه در مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام، ضمن سفارش به تقوای الهی با استناد به روایت امام حسن عسگری علیه السلام، علامت مومن را در پنج مورد دانست و افزود: سجده به تربت امام حسین علیه السلام و 51 رکعت نماز از جمله واجب و نافله در شبانه روز از خصلت های مومن است که این کار باعث نزدیکی انسان به خداوند می شود.

امام جمعه جعفریه افزود: بلند گفتن بسم الله ، انگشتر در دست راست و زیارت اربعین نیز از جمله علامات مومنین است و فرصت پیاده روی اربعین بهترین فرصت است که ضمن شرکت در همایش شیعیان از فیض زیارت اربعین برخوردار شویم.

خطیب جمعه جعفریه همچنین زیارت اربعین را باعث افزایش بصیرت دانست و تصریح کرد: بهترین فضیلت زیارت اربعین در روز خاص اربعین و در کربلا می باشد ولی می توان در زمان ها و مکان های مختلف به قصد قربت از فیوضات آن برخوردار شویم.

حجه الاسلام دهقانی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جامعه نخبگان کشور، نسبت به مراقبت مسئولین در عدم غفلت از مردم تأکید کرد و گفت: مسئولین باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و برای آسایش و امنیت مردم باید شبانه روز تلاش نماید که ارزش نخبگی به بالا بردن علم و تخصص در زیر پرچم عدالت خواهی و استقلال  در زیر پرچم هویت ملی است.

امام جمعه جعفریه با اشاره به ماجرای قتل جمال خاشقچی، تلاش عربستان با تخصیص دلار به آمریکا و دیگران در خاموش کردن اعتراضات به این ماجرا را نکوهش کرد و گفت: جمال خاشقچی روزنامه نگار آزاد اندیشی بود که با جنایت آل سعود مواجه می شود و آمریکا هم علی رغم افکار عمومی سعی در توجیه این جنایت دارد.



کلمات کلیدی :