ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سزاوارترین مردم به کرم کسى است که کریمان بدو شناخته شوند . [نهج البلاغه]

نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است
نویسنده : جعفریه
تاریخ : 97/7/13:: 10:19 عصر

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) مصیبت جریان بعد از عاشورا را بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: یزیدیان بعد از واقعه عاشورا با شیوه های مختلف از جمله برسر نیزه کردن سرهای مطهر شهداء در طول اسارت اهل بیت پیامبر(ص) را آزرده کردند.

وی افزود: امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها با همه مصائب به مانند کوه استواری پاسخ کوبنده و افشاگرانه ای به هتک حرمت های یزید دادند.

خطیب جمعه جعفریه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، نیروی انتظامی را حافظ امنیت کشور دانست و افزود: نیروی انتظامی نه تنها در حفظ امنیت کشور جانفشانی می کنند، بلکه در در عرصه حفاظت از ارزشها و اعتقادات مذهبی انقلاب هم چیزی کم نگذاشته اند.

امام جمعه جعفریه انهدام مقر تروریست های مرتبط با جریان تروریستی اهواز را پاسخی به دشمنان نظام توصیف کرد و گفت: سپاه با این اقدام خود دوباره به دشمنان خود ثابت کرد که نظام در مقابل یاوه گویی های دشمنان دست بسته نیست و با دشمنان نظام و اسلام با قاطعیت برخورد می کند.

حجه الاسلام دهقانی در ادمه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع صدهزار نفری بسیجیان تهران، سخنان رهبری را چراغ راه آینده کشور دانست و گفت: ما راه پر پیچ و خمی برای عبور از مشکلات در پیش داریم که به حول و قوه الهی و با همکاری مردمی، دشمنان در این عرصه هم شکست خواهند خورد و ملت بزرگ ایران قله های پیشرفت را فتح خواهند کرد.



کلمات کلیدی :