ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر که خود رأى گردید به هلاکت رسید ، و هر که با مردمان رأى بر انداخت خود را در خرد آنان شریک ساخت . [نهج البلاغه]

حجه السلام دهقانی، امام جمعه جعفریه حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: تروریست های ترسو که با حمایت مالی و پشتیبانی برخی کشور های منطقه از جمله عربستان و امارات با اسلحه از پشت به مردم بیگناه شلیک کرده و آنها را شهید کردند، پاسخ سخت و پشیمان کننده ای دریافت خواهند کرد که چه بسا پس از اولین بیانیه سپاه واکنش نشان داده و از گفته های خود ابراز پشیمانی کرده و پذیرفتن مسئولیت این اقدام شانه خالی کردند.

وی افزود: در پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این اقدام تروریستی بایستی اربابان تروریست ها هم به نحوی تنبیه شوند تا بیش از این در فکر ضربه به مردم بی گناه نباشند.

خطیب جمعه جعفریه در ادامه با اشاره به برگزاری نشست سالانه سازمان ملل، اظهارات رئیس جمهور آمریکا را سخیف ارزیابی کرد و افزود: رئیس جمهور امریکا به دلقکی که مضحکه دست دیگران شده شبیه است که هم در عمل و هم در گفتار مورد تحقیر دیگر کشور ها قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سخنان رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل حاکی از قانون مداری نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که این نشان از احترام به قوانین و دیگر کشورها است.

 

امام جمعه جعفریه در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری ، خانواده شهداء، ایثار گران و راویان دفاع مقدس را گنجینه های انقلاب توصیف کرد و تصریح کرد: باید این گنجینه های گرانبها را ارج بنهیم و میراث آنان را به آیندگان منتقل کنیم.



کلمات کلیدی :