ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و روایت شده است که امام علیه السلام کمتر به منبر مى‏نشست که پیش از خطبه نگوید : ] مردم از خدا بترسید که هیچ انسانى بیهوده آفریده نگردیده تا به بازى پردازد ، و او را وا ننهاده‏اند تا خود را سرگرم بى‏فایدت سازد ، و دنیایى که خود را در دیده او زیبا داشته جایگزین آخرتى نشود که آن را زشت انگاشته ، و فریفته‏اى که از دنیا به بالاترین مقصود نایل گردیده چون کسى نیست که از آخرت به کمترین نصیب رسیده . [نهج البلاغه]

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه در مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام جعفریه از برگزاری مطلوب عزاداری های دهه اول محرم تقدیر کرد و نسبت به ادامه عزاداری ها در دهه های بعدی تأکید کرد.

وی افزود: عزاداری های بخش جعفرآباد از جمله مراسمات مطلوبی است که بر پایه سفارشات بزرگان دینی برپا می شود.

حجه الاسلام والمسلمین دهقانی ضمن تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین ع و یاران باوفایش، سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام راتسلیت گفت و افزود: افرادی که در صف مقابل امام حسین ع بوند با کارهای رذالت باری از جمله آتش زدن خیمه ها و تاختن بر بدن شهدای کربلا و سخت گیری بر اسیران چهره واقعی خود را نشان دادند.

امام جمعه جعفریه همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: خانواده شهداء ادامه دهندگان راه شهداء هستند که با اهدای عزیزان خود و هم اکنون با صبر و استقامت خود آرامش و آبادانی را به ارمغان آوردند.

خطیب جمعه جعفریه در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، تذهیب و اخلاق را همگام با آموزش دانست و افزود: آموزش باید همراه و همگام با پرورش باشد و آموزشی برای جامعه مفید خواهد بود که همراه با اخلاق باشد.



کلمات کلیدی :