ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مَثَل دانشمندان بدکردار، مانند تخته سنگی بردهانه نهر است که نه آب می نوشد و نه آب را وا می نهد تا به کشتزاررسد . [عیسی علیه السلام]

حجه الاسلام و المسلمین دهقانی امام جمعه جعفریه ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، اهمیت قیام امام حسین علیه السلام در مقابل ظلم و ستم را یادآور شد و افزود: مداحان و تمام کسانی که در ایام محرم برنامه دارند سعی کنند به بهترین شیوه قیام عاشورا را به جوانان تبیین نمایند.

امام جمعه جعفریه افزود: چه قدر خوب است که برنامه های نذورات هم به صورت مجتمعی در محل مسجد برنامه ریزی گردد تا ضمن دوری از اسراف با نظم و هماهنگی بیشتر صورت گیرد .

وی ادامه داد: در عزاداری های محرم سعی شود بلندگوهای بیرون مساجد بسته شود تا به همسایگان مزاحمتی ایجاد نشود.

امام جمعه جعفریه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و 17 شهریور، روزملی مبازه با بیسوادی را تبریک گفت و افزود: امیدواریم روزی فرا برسد تا حتی یک نفر هم بیسواد نداشته باشیم.

حجه الاسلام دهقانی با اشاره به نزدیک بودن آغاز ماه مهر، نسبت به همیاری با کمیته امداد در کمک رسانی به نیازمندان تأکید کرد و گفت: با توجه به وضعیت سخت اقتصادی، افراد بی بضاعت نیاز به کمک هموطنان دارند و جای تقدیر دارد که کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان رابط بین مردم و افراد بی بضاعت انجام وظیفه می نماید.

خطیب جمعه جعفریه همچنین با اشاره به نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه، ابراز امیدواری کرد تا با مذاکرات سازنده وضعیت کشور سوریه به حالت ثبات برسد.

حجه الاسلام دهقانی امام جمعه جعفریه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای خبرگان رهبری، نسبت به حمله همه جانبه اقتصادی و رسانه ای دشمنان برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: امکانات ابتدای انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی امکانات بسیار ضعیفی داشتیم و با این حال مرد غیور ما نگذاشتن که دشمنان به اهداف خود برسند و حال نیز با این امکانات و پیشرفت های قابل توجه باز هم با پشتیبانی ولایت فقیه دشمان را در همه حوزه ها شکست خواهیم داد.



کلمات کلیدی :