ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوامش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]

 

 

حجه الاسلام و المسلمین دهقانی(دام عزه)، امام جمعه جعفریه ضمن سفارش به تقوای الهی، دهه ولایت  را تبریک گفت و افزود: تقارن این دهه ولایت و هفته دولت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که بتوانیم به بهترین شیوه از معنویات دهه ولایت استفاده نماییم.

امام جمعه جعفریه در مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام جعفریه با اشاره به اعیاد اسلامی، عید غدیر را سرآمد تمام عید ها دانست و افزود: عید غدیر عید امامت و ولایت است که خداوند در آیه 67 سوره مائده نسبت به ابلاغ این عید به مردم تأکید می کند و این ابلاغ به حدی مهم است که نتیجه تمام رسالت در این ابلاغ و این عید نهفته است.

خطیب جمعه جعفریه افزود: پیامبر خدا(ص) علاوه بر ابلاغ ولایت امام علی علیه السلام، نسبت به تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) تأکید کردند تا ما را از گمراهی نجات دهد.

حجه الاسلام دهقانی زمینه سازی جهت وحدت مسلمین را بسیار ضروری دانست و گفت: دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه بین مسلمانان سعی دارد تا با ایجاد نفرت و پراکندگی به اهداف شوم خود برسد.

امام جمعه جعفریه همچنین ضمن تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت و افزود: هر زمانی که مردم از دولت پشتیبانی کرده شاهد موفقیت های چشمگیری بوده ایم و امروز هم دولت با هدف غلبه بر مشکلات اقتصادی و مقابله با دشمنان نیازمند همکاری نزدیک مردمی است و لازم است که مردم دولت را در این جهت کمک و یاری نمایند.

وی همچنین با اشاره به حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نسبت به پیگیری رفع مشکلات برخی کشاورزان با منابع طبیعی تأکید کرد.

امام جمعه جعفریه در ادامه احتکار و کم فروشی را نکوهش کرد و افزود: یک مسلمان علاوه بر وجوهات شرعی باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران نسبت به پرداخت مالیات درآمد های خود اقدام نماید تا دولت نیز از این محل خدمات مناسبی را در اختیار مردم قرار دهد.

 



کلمات کلیدی :