ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به برادرت اعتماد مطلق نداشته باش ؛ زیرا به زمین خوردن بر اثر اعتماد [به همه گفته ها و کرده های دوست] قابل جبران نیست . [امام صادق علیه السلام]

 

حجه الاسلام و المسلمین دهقانی، امام جمعه جعفریه در مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام جعفریه ضمن سفارش به تقوای الهی ، سالروز تأسیس شورای تبلیغات اسلامی در 12مرداد را تبریک گفت وافزود: شورای تبلیغات اسلامی از روز تأسیس خدمات بسیاری برای جامعه به ارمغان داشته و با لحظه شناسی مناسبی که نسبت به اتفاقات جامعه داشته توانسته  همراه با مردم نقشه های شوم دشمنان را برملا کند که نمونه بارز آن  خاموش کردن فتنه 88 بود که با تدبیر این شورا در نهایت به سرافکندگی دشمنان انجامید.

امام جمعه جعفریه ضمن تبریک روز خبرنگار، 17مرداد را یادآور دلاور مردی های خبرنگاران ایثارگر و به ویژه شهید صارمی دانست و تصریح کرد: در طول سالهای پس از انقلاب خبرنگاران ایثارگر بسیاری جان خود را در راه خبررسانی صحیح فدا کردند و در این راه سختی های بسیار تحمل نمودند.

حجه الاسلام دهقانی افزود: از خبرنگاران انتظار می رود اخبار را به صورت واقعی به اطلاع مردم برسانند و مواظب قلمهایشان باشند که چه مینویسند و برای که مینویسند.

خطیب جمعه جعفریه همچنین با اشاره به روز گسترش زمین در 25 ذیقعده این روز را زمان مناسبی برای ارتباط با خداوند دانست  و گفت: روز دحوالارض اعمال مخصوصی دارد که امیدواریم در این روز با تمسک به ریسمان الهی بتوانیم بهترین استفاده را از معنویات آن داشته باشیم.

حجه الاسلام دهقانی، با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت، پیشروی رزمندگان سوریه به سمت سرزمین های اشغالی را ستودنی توصیف کرد و افزود: دشمنان اسلام با تمام امکانات خود به دنبال نابودی جبهه مقاومت در کشور های منطقه هستند ولی مقاومت با دستان خالی در مقابل آنان ایستادگی کرده و این درسی برای دشمنان است که مقاومت در تمام  جبهه های با خود باوری دشمنان را کنار زده و بدانند که این جریان هم به پیروزی رزمندگان مقاومت خواهد انجامید.

امام جمعه جعفریه در ادامه با اشاره به اینکه مردم کشورمان اهل صبر و ایثار هستند و گفت: امروز مردم از مسئولین اجرایی کشور انتظار دارند که با کنار زدن افراد نالایق به این اوضاع سرو سامان داده  و کسانی که موجب این وضعیت شده اند را مجازات کند.

وی ادامه داد: ما از دولت محترم انتظار داریم قبل از هر اقدام قضایی دلایل بروز این مشکلات را شناسایی کرده و به فکر چاره ای در جهت بهبود وضعیت کسب و کار و مهار گرانی باشند.

خطیب جمعه جعفریه همچنین وضعیت آشفته بازار را امتحان بزرگی برای کسبه و بازاریان دانست و گفت: امروز در یک طرف صحنه خون شهداء، ایثارگران، جانبازان و انسان های ارزشی  و در طرف دیگر صحنه سودجویان اقتصادی قرار گرفته اند که بازاریان باید با بصیرت، صف خود را از مفسدان جدا کرده وبا کسب سود قانونی خود به ترمیم اقتصادی کشور کمک نمایند.

حجه الاسلام دهقانی در پایان با اشاره به اعلام آمادگی رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: مسئولن آمریکایی که قبلا شروط 12 گانه برای مذاکره تعیین کرده و امروز درخواست مذاکره می کنند باید بداند در شرایطی که طرف مقابل به مذاکرت اهمیتی قائل نیستند جای هیچ گونه اطمیانی باقی نگذاشته اند و مردم انقلابی ایران به هیچ وجه وحدت امروز دولت، ملت و رهبری را فدای مذاکره مجدد نکرده  بلکه روی پای خود خواهد ایستاد و دیگر نیازی به مذاکره با آمریکا ندارند.

 



کلمات کلیدی :