ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنکه بیندیشد از فرجام [بد] دور گردد . [امام علی علیه السلام]

حجه الاسلام دهقانی امام جمعه جعفریه در مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام جعفریه، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام، وجود این امام بزرگوار و امامزادگان واجب العظیم در ایران را افتخاری برای کشور دانست و گفت: ائمه اطهار و امامزادگان روشی برای ارتباط با خداوند است در صورتی که بسیاری از مسلمانان به واسطه تحریف و نیز جلوگیری از نشر معارف اسلامی توسط عده ای، از این معارف ناب محروم هستند.

خطیب جمعه جعفریه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت این دیدار را در راستای هنمون های رهبری در راستای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی ملی دانست و گفت: در نظر مقام معظم رهبری یکی از راههای جذب سرمایه و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه داشتن نقشه راه با ثبات و ایجاد اطمینان در سرمایه گذاران است.

وی افزود: مسئولان باید در جهت حمایت از مردم در مقابل گستاخی های دشمنان با عزم راسخ ایستادگی کرده و فراهم کردن راههای ارتباط نزدیک با مردم ضمن تقویت وحدت داخلی، نقشه های استکبار در جهت تشویش ذهن مردم والقاء ناامیدی را نقش بر آب نمایند.

حجه السلام دهقانی در ادامه ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با دست اندرکاران حج، سرزمین مکه را سرزمین امن الهی توصیف کرد و افزود: هر فردی که به حرم امن الهی می رود باید در امنیت کامل باشد و خادمین حرم باید به صورت کامل و با افتخار به زائران خانه خدا خدمت رسانی کنند.

امام جمعه جعفریه با اشاره به دیدار روئسای جمهور آمریکا و روسیه، ذلت آمریکا در این دیدار را مشهود دانست و افزود: عزت و قدرتمندی رئیس جمهور روسیه به اعتبار سرتعظیم فرود آوردن به رهبری جمهوری اسلامی ایران است و همین امر باعث می شود که رئیس جمهور آمریکا به گفته مردم آمریکا با ذلت به دیدار پوتین برود و در نهایت بدون کسب نتیجه مطلوب به کشورش برگردد.

 



کلمات کلیدی :