ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش و دارایی، هر عیبی را می پوشانند و تنگدستی و نادانی، هرگونه عیبی را آشکار می سازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی وی را فردی بزرگ و محدثی والا مقام عنوان کرد و گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی از راویان حدیث و از دانشمندان بزرگی است که محضر سه تن از امامان معصوم علیه السلام را درک کرده و از محضر ایشان بهره برده است.

خطیب جمعه جعفریه ضمن تسلیت شهادت دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل ، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و افزود: مسئولان قوه قضائیه تلاش خود را در جهت برقراری عدالت در جامعه انجام میدهند ولی امروز برخورد سریع و قاطع با سودجویان و گرانفرشان خواست مردمی است تا به این وضعیت بازار سرو سامان داده شود.

حجه الاسلام دهقانی همچنین با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، ترور ، بم گذاری و کشتار مسلمانان مظلوم توسط آمریکا و دستنشانده های استکبار به بهانه حقوق بشر را محکوم کرد و افزود: حقوق بشر دستمایه آمریکا و غرب در جهت رسیدن به اهداف شوم خود است که بم گذاری ساختمان حزب جمهوری اسلامی و نیز ساقط کردن هواپیمای مسافربری کشورمان یکی از هزاران نمونه حقوق بشر آمریکایی است که باید مجامع جهانی نسبت به این دوگانگی ها واکنش نشان داده و جهان را از ظلم و خشونت پاک نمایند.

خطیب جمعه جعفریه افزود: هر جا خونی به ناحق ریخته شود آمریکا با تعریف خاص خود از حقوق بشر ، از این حرکات حمایت می کند.

 



کلمات کلیدی :