ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از دانشمندان سؤال و با حکیمان گفتگو و بافقیران همنشینی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، این جنایت وهابی ها را تسلیت گفت و افزود: وهقابیت از خدا بیخبر درسال 1342 هجری قمری بارگاه ائمه بقیع را تخریب کردند و این روز را روز عزای شیعیان کردند که با نابودی آل سعود به مانند عتبات عالیات قبور ائمه بقیع را به بهترین صورت بازسازی خواهد شد.

خطیب جمعه جعفریه با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف آب، ضمن گرامیداشت این هفته نسبت به صرفه جویی جدی در این زمینه تأکید کرد و افزود: در شأن یک مسلمان نیست که با مصرف غیرمتعارف از آب شرب و کشاورزی به غیر از جای خودش قدمی در جهت اصراف بردارد.

وی افزود: آب شرب نبایددر آبیاری فضای سبز یا شستشوی فرش و ماشین مصرف گردد بلکه می توان با جداسازی آبهای مصرفی، و فرهنگسازی گامی در جهت مصرف بهینه آب داشته باشیم.

خطیب جمعه جعفریه ادامه داد: باید باور کنیم که در زمینه استفاده از آب درست عمل نکردیم و باید در این زمینه اقدامات لازم در جهت جلوگیری از هدررفت آب صورت پذیرد.

 

 با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر و همچنین در جمعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به کنترل گرانی ها و نیز مهار تورم تأکید کرد و گفت: برخی گرانی ها و مشکلات اقتصادی به وضوح در زندگی مردمی قابل لمس است و مسئولین بایستی در این زمنه به فکر چاره ای عملی باشند و نگذارند که مردم به سختی بیافتند.

امام جمععه جعفریه همچنین ضمن تبریک سالروز تأسیس سازماان تبلیغات اسلامی، روز امور تربیتی را به مردم و مبلغان تبریک گفت و افزود: اگر هر فرد به وظیفه تبلیغی خود عمل کند می توانیم انتظار جامعه ای شایسته داشته باشیم.



کلمات کلیدی :