ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و فرمود : ] به سخنى که از دهان کسى برآید ، گمان بد بردنت نشاید ، چند که توانى آن را به نیک برگردانى . [نهج البلاغه]

 

حجه الاسلام دهقانی کشتار مردم مظلووم فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را محکوم کرد و افزود: شک نداریم که اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد بلکه با اتحاد و همدلی مسلمانان زمان نابودی صهیونیست نزدیکتر خواهد بود.

.

خطیب جمعه جعفریه حضور مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس را قوی تر از سال های گذشته توصیف کرد و افزود: امروز چهلمین راهپیمایی روز قدس با قدرت و حضور مضاعف برگزار شد و اسرائیل این را بدانند علی رغم نقشه ها و حیله های دشمنان اسلام 25 سال آینده را نخواهد دید.

 

امام جمعه جعفریه همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی همزمانی تحریم و حبس فعالیت هسته ای را غیر ممکن دانست و گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده اند و تا رسیدددن به آرمانهای انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد

حجه الاسلام دهقانی افزود: در وضعیت موجود کشور های اروپایی باقی مانده در برجام هم قابل اعتماد نیستند و نمی توانند تضمینی عملی برای اجرای کامل تعهدات خود ارائه دهند.

امام جمعه جعفریه همچنین از حضور پرشور مردمی در برنامه های ماه مبارک رمضان به خصوص برگزاری نماز جماعت اول وقت مغرب و عشاء تقدیر کرد و گفت: برگزاری نماز اول وقت از شعائر دینی ماست و در ماه مبارک رمضان نیز باید نسبت به ادای اول وقت به خصوص در وقت مغرب و عشاء تأکید شود.

 



کلمات کلیدی :