ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بترس که خدایت در معصیت خود بیند و در طاعت خویش نیابد و از زیانکاران باشى . پس اگر نیرومند شدى نیرویت را در طاعت خدا بگمار و اگر ناتوان گشتى ، ناتوانى‏ات را در نافرمانى او به کار دار . [نهج البلاغه]

 

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره امام راحل و شهیدان را گرامی داشت و افزود: بصیرت و دشمن شناسی از جمله خصیصه های امام راحل بود که با بینش قوی خود از دشمنان درونی و بیرونی تبری نموده و کلمات کلیدی استکبار، صهیونیست و غده سرطانی اسرائیل را برای شناخت بهتر ما از دشمنان مطرح کردند.

خطیب جمعه جعفریه همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، نسبت به برنامه ریزی حضور پرشور مردمی در این راهپیمایی تأکیدکرد و گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی با همدلی و اتحاد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور خود باردیگر به جهانیان و به ویژه استکبار و صهیونیسم ثابت خواهند کرد که همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

حجه الاسلام دهقانی با اشاره به در پیش بودن شب های قدر نسبت به قدر دانی از این موقعیت ویژه تأکید کرد و گفت: باید قدر این لحضه ها را بدانیم و با برنامه ریزی مناسب بهترین استفاده را از این سفره وسیع الهی داشته باشیم.

امام جمعه جعفریه در ادامه سالگرد رحلت بنیان گزار انقلاب اسلامی را تسلیت گفت وافزود: یکی از هنر های امام راحل بصیرت و دشمن شناسی وی بود و در راستای این خصیصه اسرائیل را غده سرطانی توصیف کرد که به عنوان کلید و چراغ راه ما قرار گرفت.

وی همچنین انتخاب شایسته مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و جانشین امام راحل را تبریک گفت و افزود: مقام معظم رهبری در طول سالهایی که رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران را بر عهده گرفته به درستی انقلاب را از طوفان های سهمگین محافظت کرده است.

خطیب جمعه جعفریه ضمن تسلیت سالروز قیام 15 خرداد، این قیام را سرآغازی برای قیام های بعدی توصیف کرد و افزود: قیام 15 خرداد سند زنده و شجاعت ملت ایران در مقابل استبداد و نشأت گرفته از نهضت امام حسین (ع) بود.

 

 



کلمات کلیدی :