ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، نصرت خداوند در این پیروزی را مشهود دانست و گفت: با تحلیلی راجع به توان نظامی عراق در خرمشهر، آزاد سازی این شهر غیر ممکن به نظر می رسید ولی به لطف و عنایت خداوند غیر ممکن ممکن شد.

خطیب جمعه جعفریه با اشاره به یاوه گویی های وزیر امور خارجه آمریکا ، سخنان وی را سخیف و بی ارزش توصیف کرد و افزود: این گونه موضع گیری های سیاست مداران آمریکا نشان از ضعف آنان در مقابله با ایران و شکست در منطقه است و بدانند که آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را باخود به گور خواهند برد.

حجه الاسلام دهقانی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، دست و پازدن آمریکا در مقابل ایران را ناشی از شکست های پی در پی در مقابل نظام انقلاب اسلامی ایران در منطقه دانست و افزود: اگر اروپا اعتقاد دارد که باید برجام پابرجا بماند بایستی تضمین های عملی در جهت اجرای تعهدات طرف مقابل برجام ارائه دهد.

وی افزود: مسئولین کشور هم بایستی زیرساخت های لازم جهت ایجاد اشتغال و تکیه بر توانمندی های داخلی را تقویت نمایند تا ضمن افزایش توان اقتصادی کشور و مردم کارایی تحریم ها به حداقل کاهش یابد.

امام جمعه جعفریه با اشاره به 7 خرداد سالروز تأسیس مجلس شورای اسلامی و روز قانون، ضمن تبریک این روز ابراز امیدواری کردند تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، راهکار های لازم جهت تقویت و تسهیل ایچاد اشتغال و تولید ملی را در دستور کار خود داشته باشند.

حجه الاسلام دهقانی همچنین ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س)، وی راالگوی مقاومت و ایثارگری توصیف کرد و افزود:حضرت خدیجه کبری(س) تمام سرمایه و آبروی خود را در جهت پیشبرد اسلام ناب محمدی(ص) هزینه کرد و در این راه سختی های فراوانی تحمل نمود.



کلمات کلیدی :