ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از خداوند دانش سودمند بخواهید و ازدانشی که بهره نمی دهد به خدا پناه ببرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 

حجه الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن تبریک حلول ماه میهمانی خداوند، رمضان را بهترین فرصت برای تذهیب نفس توصیف کرد و افزود: در این ماه هر لحضه برکت و معنویت است و خداوند سفره برکت خود را به روی بندگان باز کرده است و هر کس به اندازه توان و تلاش خود بهره مند خواهد شد.

امام جمعه جعفریه افزود: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و مساجد و منازل ما باید از نور قرآن مأنوس گردد.

خطیب جمعه جعفریه نسبت به احسان و نیکوکاری در ماه رمضان تأکید کرد و گفت: سعی نمایید در حد توان حتی به دانه ای خرما یا لیوانی آب افطاری و احسان نمایید و در این احسان ها از به افراد بی بضاعت توجه ویژه گردد.

حجه الاسلام دهقانی در ادامه رونق مساجد را در رونق نماز اول وقت مساجد در وقت مغرب و عشاء توصیف کرد و گفت: سعی شود برنامه های مدارس طوری تنظیم گردد تا حتما مردم از فیض نماز اول وقت مغرب و عشاء بهره مند گردند.

امام جمعه جعفریه با اشاره به خروج آمریکا از قرار داد برجام، اروپا را برای ادامه برجام غیر قابل اعتماد دانست و گفت: 12 سال طول کشید تا کشورهای غربی، آمریکا و ایران به توافقی به نام برجام رسیدند و در طی 2 سال که از اجرایی شدن این قرار داد می گذرد با کارشکنی های آمریکا چیزی عاید کشورمان نشده است.

وی افزود: اگر مسئولان کشورمان به توامندی های داخلی تکیه نمایند دیگر نیازی به برجام و برجامهای بعدی نخواهیم داشت.

حجه الاسلام دهقانی انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را محکوم کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل غاصب با کشتن مردم مظلوم فلسطین، روز نکبت را به روز خون تبدیل کرد که به لطف خداوند به زودی تقاص این خون ها را باید پس بدهند.

 

 



کلمات کلیدی :