ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و بر مزار رسول خدا ( ص ) ، هنگام به خاک سپردن او گفت : ] شکیبایى نیکوست جز در از دست دادنت ، و بى تابى ناپسند است مگر بر مردنت . مصیبت تو سترگ است و مصیبتهاى پیش و پس خرد ، نه بزرگ . [نهج البلاغه]

 

حجه الاسلام پورسعادتی، امام جمعه موقت جعفریهبا اشاره به خطبه رسول اکرم (ص) در آخر ماه مبارک شعبان، نسبت به اهمیت ماه شعبان تأکید کرد و افزود: ماه میهمانی خداوند در پیش است که همراه خود امتیازاتی خاصی دارد که در هیچ ماهی نیست و لازم است خود را برای بهره برداری هر چه بیشتر از فیوضات معنوی آن آماده کنیم.

وی ماه رمضان را بهترین روزها و بهترین شب های سال توصیف کرد و گفت: خداوند به عنوان میزبان انسانها در ماه مبارک رمضان ما را دعوت کرده و به بهترین صورت احترام و پذیرایی می کند و باید قدر این لحضات را بدانیم.

خطیب جمعه جعفریه همچنین نسبت به تلاوت قرآن و نماز اول وقت تأکید کرد و گفت: سعی کنیم نمازها را به جماعت و اول وقت به جا بیاوریم و با تدارک افطاری ساده در مساجد بر ادای اول وقت نماز های جماعت مغرب و عشاء مساجد هم تأکید گردد.

حجه الاسلام پورسعادتی با اشاره انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، ضمن محکوم کردن آن، این اقدام استکبار را درسایه حمایت رژیم عربستان سعودی دانست و افزود: دولت های قبلی آمریکا هم بارها قصد انتقال سفارت به قدس شریف را داشته اند ولی جرأت این اقدام را نداشتند و از مخالفت های احتمالی کشور های مسلمان ترس داشتند ولی در حال حاضر کستاخی آمریکا با بی کفایتی و پذیرفتن ننگ توسط حاکمان عربستان سعودی پذیرفت.

امام جمعه موقت جعفریه با اشاره به همزمانی خروج آمریکایی ها از برجام و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را نشانه تحت فشار قرار دادن محور مقاومت توصیف کرد و افزود: آمریکایی ها از محور مقاومت وحشت کرده و قصد کنترل مقاومت را دارند.

وی همچنین پیروزی حزب الله لبنان را نشان از رویکرد مردمی به مقاومت توصیف کرد و گفت: پیروزی حزب الله لبنان مشت محکمی بر دهان غرب گرایان عرب منطقه و مخالفان مقاومت بود و تمام نقشه های مخالفان مقاومت را نقش بر آب کرد.

خطیب جمعه جعفریه در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اهمیت به کار و تولید ملی را از اقدامات دفاعی دولت در برابر تهدیدات خارجی دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری سالهاست که نسبت به حمایت از تولید ملی تأکید میکند و اگر در اجرای منویات مقام معظم رهبری به درستی اجرایی می شد امروز هیچ تهدیدی در قبال تحریم ها متوجه ما نبود.

وی افزود: بار دیگر نسل جوان و غرب گرایان بد عهدی های استکبار با به چشم خود دیدند و متوجه شدند که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده است..

 



کلمات کلیدی :