ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]

حجه الاسلام و المسلمین دهقانی، امام جمعه جعفریه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، هفته معلم را به فرهنگیان و استاتید تبریک گفت و افزود: معلمان ادامه دهنده راه انبیاء و تربیت کنندگان نسل آینده کشور هستند و باید با به مقام و منزلت معلم احترام گذاشته و نگاه ویژه ای به آنان کرد.

امام جمعه جعفریه همچنین با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان نسبت به تنظیف و آماده سازی مساجد برای میهمانی خداوند تأکید کرد و گفت: هیئت امنا و مسئولین مساجد بایستی با برنامه ریزی مناسب زمینه را برای استفاده حداکثری مردمی به خصوص جوانان از ضیافت الهی فراهم نمایند.

وی افزود: نسبت به اقامه نماز اول وقت سفارشات بسیاری شده و نباید هیچ مانعی برای اقامه نماز اول وقت مساجد به ویژه در وقت مغرب ماه مبارک رمضان گردد.

خطیب جمعه جعفریه در ادامه کسب رتبه برتر مسابقات اقامه نماز، قرآن و عترت توسط تعدادی از دانش آموزان مدارس بخش جعفرآباد در سطح استانی را تبریک گفت و افزود: کسب رتبه های برتر علمی مذهبی توسط دانش آموزان باعث افتخار بخش بوده و باید به نحو احسن مورد تقدیر قرار گیرد.

حجه الاسلام دهقانی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع کارگران، نسبت به حمایت از کارگر و همچنین کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: اگر کارگر ایرانی با ابتکار عمل و سخت کوشی خود در کیفیت کالای ایرانی کوشش کند، باعث افتخار خود و عزت میهن خواهد شد.



کلمات کلیدی :