ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]

 

 الاسلام و المسلمین پورسعادتی، امام جمعه موقت جعفریه با اشاره به روز کار و کارگر، نسبت به حمایت از کارگران تأکید کرد و افزود: کارگران قشر زحمت کش جامعه هستند که با کمترین حقوق بیشترین تلاش و زحمت را انجام می دهند و لازم است که با خرید خرید کالای ایرانی و رونق اقتصاد داخلی به نوعی از این کارگران تقدیر گردد.

وی افزود حمایت از خرید کالای ایرانی همچنین یکی از راههای شکست طرح های دشمنان در تحریم ایران است.

امام جمعه موقت جعفریه در ادامه ضمن تسلیت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامی معلمان و زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و افزود: معلمین ارزشمند ترین قشر جامعه هستند که نسل آینده توسط آنها پرورش یافته و آینده سازان این مرز و بوم هستند.

وی گفت: شهید مطهری معلمی آگاه ، دلسوز ، درد آشنا و آگاه به زمانه بود و تمام عمر خود را در راه اعتلای بصیرت و دانایی فدا کرد.

خطیب جمعه جعفریه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع قاریان قرآن، علت ذلت برخی کشورهای اسلامی را فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت دانست و افزود: اگر با اهل بیت باشیم و راه آنان را پیش بگیریم تن به خاری و ذلت در برابر بیگانگان نخواهیم سپرد.

پورسعادتی بمباران مجلس عروسی در یمن توسط رژیم سعودی را محکوم کرد و گفت: رژیم سعودی بیش از چهار سال با بمباران منازل مسکونی باعث کشته و زخمی شدن بسیاری از زنان و کودکان و غیر نظامیان یمنی شده و این جنایت بزرگی است که بشریت نسبت به آن بی تفاوت است.



کلمات کلیدی :