ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترینِ برادران، کسی است که نسبت به برادرانش پُر توقّع نباشد . [امام علی علیه السلام]

 

امام جمعه جعفریه ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، پاسداران را حافظ میهن توصیف کرد و گفت : امام احسین علیه السلام اهل ایثار، مجاهدت ، شهادت و از خود گذشتگی بود و پاسداران ما هم باید به این خصوصیات زیبنده باشند.

حجه السلام دهقانی، همچنین روز میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز را تبریک گفت و افزود: جانبازان گرامی با نثار قسمتی از جان خود، همچنان پشتیبان ولایت فققیه بوده اند و خانواده های محترم آنان هم که از این جانبازان مراقبت می کنند اجر عظیمی در پیشگاه خداوند خواهند داشت.

خطیب جمعه جعفریه همچنین میلاد امام سجاد علیه السلام در پنجم شعبان المعظم تبریک گفت و افزود: امام سجاد علیه السلام در دوران بعد از عاشورا با دعاها ، مناجات ها و خطبه های خود روشنگری های بسیاری در زمینه زنده نگه داشتن یاد عاشورا انجام داد.

امام جمعه جعفریه همچنین نسبت به بهره برداری مطلوب از معنویات ماه مبارک شعبان تأکید کرد وبیان کرد: روزه داری از جمله کارهایی است که پیامبر اکرم (ص) بر آن تأکید داشت.

حجه الاسلام دهقانی همچنین با اشاره به شکست تاریخی آمریکا در صحرای طبس، این شکست را نتیجه حمایت الهی از انقلاب داشت و تصریح کرد: خداوند با حمایت الهی خود در صحرای طبس یاد ابابیل را برای ما زنده کرد و دشمنان اسلام را از رسیدن به نیت پلید خود ناکام گذاشت.

خطیب جمعه جعفریه همچنین با اشاره به کوچ مسئولین نظام از برنامه پیام رسان تلگرام، این اتفاق را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و همچنین برخی مشکلات اقتصادی به واسطه دخالت دشمنان از طریق تلگرام برای ما به وجود آمده و توصیه می کنم که همگان با پیوستن به پیام رسان های داخلی، از تولیدات داخلی حمایت نماییم.

وی همچنین تک نرخی شدن ارز را به فال نیک گرفت و افزود: مسئولین نظام و خصوصا دولت بایستی نظارت کافی داشته باشند تا تک نرخی شدن ارز سبب سوء استفاده سودجویان در جهت گران کردن اجناس نشود.



کلمات کلیدی :