ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن که مصیبتهاى خرد را بزرگ داند ، خدا او را به مصیبتهاى بزرگ مبتلا گرداند . [نهج البلاغه]

امام جمعه جعفریه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ابوطالب(ع)، وفات ابوطالب را از جمله جرایانات سخت پیامبر اکرم دانست و گفت: حضرت ابوطالب علیه السلام پشتیبان محکمی برای رسول الله در شکوفایی اسلام در جزیره العرب بود.

خطیب جمعه جعفریه در ادامه ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم(ص) رویش اسلام را تحول بزرگی در دنیا توصیف کرد و افزود: اسلام آمد که با خرافات و جهالت قبل از اسلام مبارزه کند و با دین اسلام و معجزه قرآن انسانیت و یکتا پرستی را در قالب حاکمیت اسلامی جایگزین جهل نماید.

وی افزود: از جمله اولین اقدامات پیامبر(ص) ساخت مسجد و اقامه نماز جمعه بود و این نشانگر اهمیت مسجد و نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی هر شهر است.

حجه الاسلام دهقانی، ضمن تبریک رو ارتش، این روز را فرصتی مغتنم در تجلیل از رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ارتشیان غیور میهن دانست و افزود: 29فروردین یک روز پرمعنایی است که امام راحل با نامگذاری آن به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران به جوسازی ها علیه ارتش پایان داد و وفاداری ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی به میهن را به مردم نشان داد.

امام جمعه جعفریه افزود: در طول سالهای پس از انقلاب ارتش در کنار سپاه و نیروی نتظامی و بسیج همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات کردند.

حجه الاسلام دهقانی همچنین با اشاره به تمدید ثبت نام حوزه های علمیه نسبت به راهنمایی افراد لایق به ثبت نام در حوزه های علمیه، نسبت به لزوم تربیت نیروهای تبلیغی و سرباز امام زمان (عج) تأکید کرد و افزود: امروزه با آنکه در زمینه تربیت مبلغ دینی اقدامات شایسته ای انجام شده ولی بسیار مشاهده میشود که برخی مساجد از وجود روحانی محروم هستند.



کلمات کلیدی :