ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مثل کسی که دانش می آموزد ولی آن را بازگو نمی کند، مثل کسی است که گنج می اندوزد ولی از آن خرج نمی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

حجه الاسلام و المسلمین دهقانی، امام جعه جعفریه ضمن تبریک روز ملی فناوری هسته ای، دانش هسته ای را دانشی بومی و برگرفته از توان داخلی دانست و گفت: دانشمندان کشورمان با تکیه بر توان داخلی توانستند دانش فناوری هسته ای را بومی سازی کرده و اگر چه با قرارداد برجام این موضوع در عرصه های مختلف ممکن است تا چندین سال متوقف باشد ولی با اعتقاد به توان داخلی در آینده نزدیک از این توان و دانش در تحقق بخشیدن اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت عرصه های پرشکی، اقتصادی و علمی استفاده خواهد شد.

امام جمعه جعفریه همچنین با اشاره به 20فروردین59، سالروز قطع رابطه سیاسی آمریکا علیه کشورمان، تحریم ها را در سست کردن اعتقادات مردمی بی تأثیر دانست و افزود: مردم کشورمان در سال های پس از انقلاب در راه اعتقاد و آیین خود خونهای بسیاری داده اند ولی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح عقب ننشستند.

وی افزود: امام راحل قطع رابطه با آمریکا را نعمتی بزرگ دانستند که به جهت آن ما و کشورمان با تکیه بر توان داخلی توانست به پیشرفت های بزرگی نائل گردد و اگر همچنان به توان داخلیی اعتقاد داشته باشیم می توانیم به قله های بالای اقتصادی جهان برسیم.

خطیب جمعه جعفریه همچنین با اشاره به نام گذاری سال97 به «حمایت از کالای داخلی» نسبت به تحقق اهداف این شعار تأکید کرد و گفت: مردم با خرید کالای ایرانی و تولید کنندگان با تولید کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب باید در جهت تحقق اهداف شعار سال تلاش کنند تا در آینده ای نزدیک بتوانیم بدون توجه به تحریم دشمنان تحولی در اقتصاد کشور ایجاد کرده و همچنین در رسیدن به اهداف انقلاب مصمم تر باشیم.



کلمات کلیدی :