ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اساس حکمت، دوری گزیدن از نیرنگ است . [امام علی علیه السلام]

حجاب زینت و عفت زنان است
نویسنده : جعفریه
تاریخ : 96/12/18:: 3:3 عصر

 

حجه السلام و المسلمین دهقانی (دام عزه) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) زن را منبع مهر و عطوفت داست و گفت: دشمنان در کمین هستند تا با طرح و نقشه های مختلف نقش زنان در خانواده و جامعه اسلام را به چالش بکشند.

امام جمعه جعفریه در ادامه بی حجابی و بد حجابی را منکری آشکار دانست و گفت: حجاب زینت و عفت زن هست که دستاورد آن شخصیت برای زن و آرامش برای خانواده است.

حجه الاسلام دهقانی در مقابل برخی زمزمه های " آزادی حجاب" یا "حجاب اجباری" موضع گیری کرده و بیان داشت: اگر بی حجاب ها را امر به معروف نکینم ناچار باید در مقابل دیگر منکر ها نیز کوتاه بیاییم حال اینکه وظیفه حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب جمعه جعفریه: شهر و بخش جعفرآباد را در زمینه حفظ حجاب مطلوب توصیف کرد و افزود: سعی کنیم همچنان با تذکر و راهنمایی های دلسوزانه از بروز بدحجابی در منطقه جلوگیری نماییم.

امام جمعه جعفریه همچنین ضمن تبریک روز زن و مادر، عشق و محبت را لازمه تحکیم بنیان خانواده توصیف کرد و گفت: صرفاً پول و زندگی تجملاتی سعادت به همراه نخواهد داشت و این عشق به خانواده است که باعث دوام و بقای خانواده خواهد شد.

حجه الاسلام دهقانی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام  روز شهداء را تبریک گفت و تصریح کرد: خانواده شهداء چشم چراغ نظام هستند و زنده نگه داشتن یاد شهداء اسلام و کشور را بیمه خواهد کرد.

 

شعبانی جعفریه

 



کلمات کلیدی :