ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خطیب جمعه جعفریه ضمن گرامیداشت 6 بهمن سال 60، سالروز توطئه گروهک سربداران، مردم شهر آمل را ولایت مدار و مدافع نظام توصیف کرد و افزود: مردم ولایتمدار آمل وقتی متوجه خیانت گروهک سربداران شدند با تقدیم 40 شهید خیانتکاران را از شهر بیرون کردند و برگ زرینی در پیشبرد اهداف نظام از خود به یادگار گذاشتند.

حجه الاسلام و المسلمین دهقانی، ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها، نسبت به بزرگداشت ایام دهه فجر تأکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی برای جوانانی هست که دوران انقلاب را درک نکرده اند و لازم هست که ضمن اجرای گرامیداشت ها حرمت ایام شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها را هم داشته باشیم.

امام جمعه جعفریه افزود: در دهه فجر باید وضعیت جامعه ایران در قبل از انقلاب به‌قدر کافی تشریح شود، زیرا نسل‌ جدید از آن وضعیت بی‌اطلاع هستند.

وی همچنین ضمن تأکید برپیگیری وضعیت اقتصادی و امور معیشتی مردم، عمق وابستگی و فسادی که در جامعه قبل از انقلاب حاکم بود را خیانت به مردم و جامعه توصیف کرد وافزود: باید به جوانان تشریح کنیم که در زمان انقلاب چه اوضاعی بر جامعه حاکم بود و چه امکاناتی برای عموم وجود داشت و الان در چه وضعیتی قرار داریم .

خطیب جمعه جعفریه ادامه داد: باید ضمن بیان سابقه چهل ساله انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، دورنما و اهداف آینده انقلاب را هم به جوانان متذکر شویم و یادآور شویم که در سال 57 آمریکا را از کشور بیرون کردیم و در سال96 استکبار را از منطقه راندیم.



کلمات کلیدی :