ستاد نماز جمعه بخش جعفرآباد..

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از گمانهاى مردم با ایمان بپرهیزید که خدا حق را بر زبان آنان نهاده است . [نهج البلاغه]

حجه الاسلام والمسلمین دهقانی، امام جمعه جعفریه با اشاره به هفته پژوهش، آموزش را در کنار پژوهش مفید دانست و گفت: اگر انتظار داریم دانشجو بعد از فارغ التحصیلی دغدغه شغل و کار مناسب نداشته باشد و خود به عنوان مولد اشتغال عمل کند بایستی پژوهش را با آموزش همراه کنیم.

امام جمعه جعفریه افزود: بهادادن به رشته های فنی و حرفه ای و تقویت تحقیقات و پژوهش های عملی در کنار آموزش از جمله مواردی هست که می توان با تکیه برآن اقتصاد مقاومتی را هم تقویت کرد.
حجه الاسلام دهقانی تصریح کرد: یک دانشجو یا طلبه در صورتی که تحقیق و پژوهش را سرلوحه آموزش های خود بدادند هیچ گاه دغدغه شغل و کسب و کار نخواهد داشت.

امام جمعه جعفریه همچنین ضمن تسلیت شهادت دکتر مفتح در 27 آذر، از هفته وحدت حوزه و دانشگاه یاد کرد و افزود: دانشگاه و حوزه به هم نیازمند هستند و دانسجو و طلبه نیز باید نسبت به هم احساس نیاز داشته باشند و با وحدت و همدلی در تقویت اقتصاد و فرهنگ اسلامی کوشش کنند.

حجه الاسلام دهقانی افزود: دشمنان اسلام همواره درصدد جدایی بین داشگاه و حوزه بوده اند تا از حاصل این تفرقه در جهت تضعیف انقلاب سود ببرند.

امام جمعه جعفریه در پایان با اشاره به جنگ افروزی های دشمنان در منطقه، هدف از ایجاد جنگ و تفرقه در منطقه را کاستن از قدرت امت اسلامی و ایجاد امنیت برای اسرائیل دانست و گفت: استکبار و غرب در جنگ های نیابتی و ایجاد تفرقه در منطقه نه تنها نتوانستند به اهداف خود در تأمین امنیت اسرائیل دست یابند، بلکه خشم مردم منطقه نسبت به صهیونیست بیشتر شده و منطقه آماده وارد کردن ضربات نهایی بر پیکره اسرائیل غاصب است.



کلمات کلیدی :